دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

_ فلسفه نام‌های تجاری

  1. _ فلسفه نام‌های تجاری

نویسنده: توم براون
مترجم: عطیه بطحایی
ناشر: فرا
نوبت چاپ: اول، تابستان 86
شمارگان: 3000 نسخه
بها: 3700 تومان
تلفن: 88880700


نویسنده با اقدامی نوآورانه و باتوجه به تسلط خود به دو رشته علمی فلسفه و بازاریابی، کتابی کاربردی را در زمینه بازاریابی خلق کرده است که به گفته وی «مخاطبان اصلی این کتاب، بازاریابان علاقه‌مند و روشنفکر هستند نه دانشجویان و فیلسوفان».
توم براون در این کتاب، عقاید و دیدگاههای فیلسوفان بزرگی را از ابتدای تاریخ فلسفه گردآوری کرده و کاربردهای این نظرات فلسفی را در مدیریت نام‌های تجاری که مهمترین وظیفه هر مدیر بازاریابی است بیان داشته است.
خواندن این کتاب، تمرینی است برای به کارگیری خلاقیت و چیزی است که نویسنده کتاب برای مدیران بازاریابی موفق، لازم می داند.

+   عماد عبادی ; ۱:٥٩ ‎ب.ظ ; چهارشنبه ٢٢ خرداد ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir