دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

سبک‌های تبلیغاتی

_ سبک‌های تبلیغاتی
مولفان: دکتر محمود محمدیان و علی خویه
ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا
نوبت چاپ: اول، 1386
شمارگان: 2200 نسخه
بها: 2750 تومان
تلفن: 66405034

زمانی یک تبلیغ، موفق و موثر پابه عرصه وجود می گذارد که متخصصانی از حوزه های بازاریابی، هنر، ادبیات، جامعه شناسی، روان‌شناسی، فلسفه و مدیریت بتوانند با یکپارچه کردن دانش یکدیگر، یک اثر تبلیغی با ارزش و ماندگار ارائه دهند.
کتاب حاضر شامل سه بخش اصلی است. در بخش نخست مؤلفان سعی کرده اند به صورت بسیار مختصر، جایگاه تبلیغات در بازاریابی، محتوای تبلیغات، ارتباط آن با هنر و تبلیغات بازرگانی در مدرنیته بحث کنند. در بخش دوم که بخش مهم کتاب محسوب می شود، سعی شده است باتوجه به سبک‌های هنری، ادبی و فلسفی، برگردان و نگاهی جدید، برای سبک‌های تبلیغاتی ارائه شود. سرانجام در بخش نهایی کتاب، تبلیغات مدرن و پست‌مدرن تاحدودی تشریح شده است. به این ترتیب دست‌اندرکاران تبلیغات و بازاریابی می توانند با آگاهی بیشتر، سبکی مناسب و یا ترکیبی از سبک‌ها را در آثار تبلیغاتی، انتخاب و به کار گیرند.

+   عماد عبادی ; ۱:٥٦ ‎ب.ظ ; یکشنبه ۱٠ شهریور ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir