دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

روابط عمومی ۲

مروری بر کتاب
کتاب حاضر ترجمه کاملی از آخرین چاپ(ویرایش هفتم، 2003) اثر با ارزش جمعی از اساتید و صاحب نظران روابط عمومی است.

 

تلاش شده مجموعه حاضر از جامعیت لازم نسبت به پاسخ گویی در مقابل پیچیدگی های روزافزون حرفه روابط عمومی از طریق استراتژی ها و تاکتیک های روزآمد برخوردار باشد.

 

فعالیت در مقیاس ملی و جهانی، به کارگیری تکنولوژی های جدید اطلاعات و تقاضای عمومی برای پاسخ گویی، بخشی از چالش های فراروی متخصصان روابط عمومی است.

 

نگرش استراتژیک، دانش نظری، مهارت عملی به مباحث روابط عمومی اثربخش با تاکید بر اخلاق حرفه ای از ضرورت های موفقیت در این عرصه است.

 

 

+   عماد عبادی ; ٢:۱۳ ‎ب.ظ ; چهارشنبه ٢ بهمن ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir