دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

دانلود کتا ب تبدیل یک مغازه رو ه خریدار از کارگاه تبلیغات نویین

این کتاب به موضوع فوق العاده جالبی اشاره داره تبدیل یک مغازه رو به خریدار پیشنهاد می کنم حتما بخونید

قسمتس از خلاصه کتاب به قلم مارال بستانی

دانلود لینک مستقیم

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Nazanin; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:178; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:24577 -2147483648 8 0 64 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-language:AR-SA;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:2113012651; mso-list-type:hybrid; mso-list-template-ids:-1438106032 67698703 67698713 67698715 67698703 67698713 67698715 67698703 67698713 67698715;} @list l0:level1 {mso-level-tab-stop:36.0pt; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt;} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

ما در نتیجه ی مطالعه بر روی 1400 مغازه رو در  کشور، کشف کرده ایم که "بیشتر از دو سوم مغازه روهای ایرانی تصمیم نهایی خریدشان را درباره این که چه برندی بخرند را، در داخل خود فروشگاه اتخاذ می نمایند! "

ایجاد ویترین جذاب در مرحله اول و طراحی مطلوب فضای داخلی  فروشگاه یک از تاثیر گذارترین فاکتورها در هدایت افکار مصرف کننده است( اهمیت ویترین)

بحران های اقتصادی و نتیجتا  کسادی بازار، شایع ترین پیشامد حاضر  در تمامی کشورهاست و در همه جای دنیا مغازه روهای ارزشمند  بسیاری وجود دارند که بیشتر وقت خود را در فروشگاه ها و به تماشای ویترین ها اختصاص می دهند.

اما عادات خرید همین مغازه روها در یک بحران تغییر می کند، توجه این افراد بیشتر معطوف به مراکزی می شود که بیشترین جمعیت، بیشترین گوناگونی و بالاخره بیشترین خرید را روزانه به خود می بیند!

حال تصور کنید:  شما صاحب یک برند هستید، نیاز به محل عرضه تولیدات خود دارید و 2 فرصت انتخاب پیش روی شماست، کدامیک را بر می گزینید؟

1.     -مرکز خریدی مشهور در مکان پررفت و آمد شهر که هزینه خرید و یا رهن هرکدام از مغازه هایش بسیار گران و تقریبا 5 برابر مغازه های مرکز خریدهای دیگر است.

2.     -مرکز خریدی که شهرت چندانی ندارد، از لحاظ مکان جغرافیایی در محله ای بدمسیر و کم جمعیت است اما هزینه خرید و یا رهن مغازه در آن بسیار ارزان و با صرفه است.

+   عماد عبادی ; ۸:۳٩ ‎ب.ظ ; یکشنبه ٢۳ فروردین ۱۳۸۸

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir