دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

کتاب دوم از جموعه راهکارهای کرارگاه تبلیغات نوئین "بهینه سازی در هزینه های تولید

قبل از عید کتاب اول را بهتون معرفی کردم ۵ راهکار  ......... امروز این کتابو دیدم  در سایت برا تون لینک مستقیم دانلودو گذاشتم

لینک دانلود

بخشی از کتاب به قلم مارال بستانی

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} @font-face {font-family:Nazanin; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:178; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:24577 -2147483648 8 0 64 0;} @font-face {font-family:Titr; panose-1:0 0 7 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:178; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:24577 -2147483648 8 0 64 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-language:AR-SA;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:572937390; mso-list-type:hybrid; mso-list-template-ids:-976054412 67698689 67698691 67698693 67698689 67698691 67698693 67698689 67698691 67698693;} @list l0:level1 {mso-level-number-format:bullet; mso-level-text:; mso-level-tab-stop:36.0pt; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt; font-family:Symbol;} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

امروزه هر بخش بازاریابی باید ارزیابی شود تا به برآوردی جامعی از هزینه ها دست پیدا کرد.

در زمانهای بحران گاهی باید این هزینه ها ( بودجه ی تخصیص داده شده به بخش بازاریابی) را افزایش داد، گاهی ثابت نگاه داشت و در مواردی نیز حکم به قطع آنها داد.

بر طبق تحقیقاتی و میانگینی که ما براساس آنچه دیگر کمپانی ها در طول بحران انجام می دهند، انجام دادیم به  راهنمایی های مفیدی دست پیدا کردیم، البته هیچ تجارتی شبیه دیگری نیست و هر کسب و کار و هر برندی سیاست های خاص خود را در جذب بازار و ساخت جایگاهی امن می طلبد. ما موردهای خاص را ارزیابی کردیم و درست به همین دلیل است که ما می گوییم

ما می توانیم به شما کمک کنیم.

در زمانهای رکود اولین اقدام یک کمپین تبلیغاتی پیداکردن راهی در جهت قطع هزینه هاست.

برای اغلب کمپانی ها به صورت منطقی این امر بدین معناست:

  • کاهش برنامه ها
  • قطع هزینه های سفر
  • و پروسه ی سریعتری که به ذهن تمام مدیران در روزهای واپسین و شرایط بحرانی می رسد: تعدیل نیروی کار.

 

اما ما اعتقاد داریم، مشکل اقداماتی نظیر آنچه گفته شد اگرچه در نگاه اول مثمر ثمر است اما ازین نکته نباید گذشت که ما اکنون زیرساخت ها را ویران کردیم. از لحاظ اخلاقی نیز این کار صحیحی نیست اما به غیر از آن، ما هزینه و سرمایه تربیت آن نیروی کار و تبدیل آنها به نیروی کار بااستعداد را نیز به هدر دادیم.

شما برای جمع آوری و تربیت این نیروی کار زحمت کشیدید چه بسا این اقدام شتابزده می تواند به از دست دادن استعدادها منجر شود.

+   عماد عبادی ; ۸:۳٢ ‎ب.ظ ; یکشنبه ۱٦ فروردین ۱۳۸۸

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir