دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

دانلود کتاب "5 راهکارعملی در رویاروی با بحران های مالی" از کارگاه تبلیغات نوئین

کتاب  ۵ راهکار عملی در رویاروئی با بحران های مالی  شاید تنها عنوان در زمینه بزرگترین مشکل سازمانها در این روزها باشه به قلم مارال بستانی

دانلود به صورت رایگان

بخش از مقدمه

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Nazanin; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:178; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:24577 -2147483648 8 0 64 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-language:AR-SA;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

در زمان های رکود، تفکیک اولولیت ها نشانه ی هوشمندی بازاریاب است. حفظ مشتریان سودآور و ابقای آنان اولین اولویت است.

از دست دادن مشتریان وفادارمی تواند بسیار گران تمام شود. برطبق تعریف نوئین، مشتریان وفادار کسانی هستند که بازار ضمانت شده ای برای برند تهیه کرده اند، مشتریانی که به طور میانگین حداقل 20 بار به بالا از یک برند خریداری کرده اند.

کلید تشخیص و شناسایی این مشتریان، کشف بازارهایی است که با آنان مرتبط می شوند. برای کشف این بازار بررسی  و حسابگری توامان با ابتکار ذاتی و دانش مهندسی تبلیغات نیاز است.

در ابتدای سال 1386 کمپین تبلیغاتی نوئین دست به اقدام جالبی زد آنها یک برنامه بازاریابی برای یکی از مشتریانشان تهیه کردند

نوئین منطقه جغرافیائی مشتریان ممتاز را به 6 ناحیه تقسیم نمود  6 پرچم جغرافیائی که پراکندگی خریداران ممتاز در آنها کم وبیش یکسان بود  سپس به صورت تصادفی یکی از ناحیه انتخاب شد کمپین با ابزارهای تبلیغاتی مناسب اقدام به پرورش افکار  ناحیه انتخاب شده کرد، از ابزارهای ساده ای چون نامه مستقیم  تا پوشش خبری نسبت به محصولات برند و سمپلینگ محلی و  ...

در انتهای فصل، مشتریانی که به این طریق هدایت شده بودند 35% بیشتر از سایر خریداران وفادار برای شرکت پول ساخته بودند.

+   عماد عبادی ; ۸:٢٦ ‎ب.ظ ; چهارشنبه ٢۳ بهمن ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir