دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

دوره تخصصی مهندسی فروش و فروش های حضوری در سازمان مدیریت صنعتی


 

دوره مهندسی فروش و فروش های حضوری 

دوره بهاره مهندسی فروش و فروش های حضوری در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی 40 ساعت به طول خواهد انجامید و زمان تشکیل کلاسها، روزهای سهشنبه از ساعت 14 الی 19 می باشد. به افرادی که موفق به گذراندن این دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

نام دوره: مهندسی فروش و فروش های حضوری

 

محتوای دوره

  • بررسی اهمیت مهندسی فروش و جایگاه آن در سازمان

  • آشنایی با انواع محصولات و خصوصیات آنها

  • آشنایی با انواع مشتری و الگوی تصمیم گیری فردی و گروهی (سازمانی) مشتریان

  • فرآیند فروش ساخت یافته

  • کاربرد ارتباطات در فروش

  • اصول و قواعد مذاکره فروش و تکنیکهای مربوطه

  • مدیریت ایرادات و اعتراضات مشتری

  • استراتژی های قیمت گذاری

  • روشهای پیش بینی فروش

 

مدرس دوره: امیر بختائی

 

مدت دوره:  40 ساعت (8 جلسه 5 ساعته)

 

تاریخ شروع دوره: 1/2/1388

روز و ساعت تشکیل کلاس: سهشنبه ها از ساعت 14 الی 19

 

پیشنیاز دوره: داشتن لیسانس

 

مخاطبان دوره

  • مدیران بازاریابی و فروش سازمانها و بنگاه‌های تجاری

  • سرپرستان فروش

  • فروشندگان و علاقمندان حوزه فروش و بازاریابی

 

محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دوره‌های کوتاه مدت

تلفن تماس: مستقیم 22016670 – 22041083 دورنگار: 22013408

 

جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت کلاس با شماره 22043005 داخلی 404 تماس حاصل فرمایید.

+   عماد عبادی ; ۸:۱٢ ‎ب.ظ ; یکشنبه ٢۳ فروردین ۱۳۸۸

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir