دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

اولین دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند در سازمان مدیریت صنعتی

اولین دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند در سازمان مدیریت صنعتی

 

 دوره مدیریت استراتژیک برند ---> کلیک کنید

 

برند یکی از سرمایه های اصلی هر سازمان یا شرکتی محسوب می‌شود. لذا در دنیای امروز، مدیریت  برند، اهمیت روزافزونی یافته است.

اولین دوره مدیریت استراتژیک برند در آذرماه سال جاری در سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد. هدف این دوره آشنایی مخاطبان با مفاهیم اصلی مدیریت برند و  چگونگی مدیریت استراتژیک بر برند است.

مدت این دوره 30 ساعت است و در روزهای سه  شنبه تشکیل خواهد شد...

 

 

===========================================================

دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند

Strategic Brand Management

===========================================================

 

 دوره مدیریت استراتژیک برند

 

 

مقدمه

نام تجاری سمبلی از تعهد همه جانبه و پایدار یک شرکت و توصیف‌گر چهره شرکت به مشتریان است. نام تجاری به صورت نمادی برای محصولات و خدمات شرکتها بکار گرفته می‌شود. به عبارت دیگر، نام تجاری به مانند کارت ویزیت شرکتها است که در محیط رقابتی، یک شرکت را از رقبایش متمایز می سازد. نام تجاری علاوه بر ایجاد تمایز، به مشتریان، سهامداران و جامعه، ارزش‌ها و نگرش موجود در شرکت و محصولات آن را منتقل می سازد.

برند یکی از سرمایه های اصلی هر سازمان یا شرکتی محسوب می‌شود. لذا در دنیای امروز، مدیریت  برند، اهمیت روزافزونی یافته است.

 

هدف دوره

هدف این دوره آشنایی مخاطبان با مفاهیم اصلی مدیریت برند و  چگونگی مدیریت استراتژیک بر برند است.

 

محتوای دوره

·          مفهوم برند و اهمیت مدیریت برند

·           چگونگی ایجاد برند

·          مفهوم ارزش نام تجاری و روش های ارزیابی ارزش نام تجاری

·          مفهوم ارزش نام تجاری مبتنی بر نظر مشتریان

·          معرفی فرایند مدیریت استراتژیک برند

·           جایگاه سازی برای برند و ارزش های مترتب بر برند

·          برنامه ریزی و اجرای برنامه های بازاریابی مرتبط با برند

·          اندازه گیری و تفسیر عملکرد برند در بازار

 

مدرس دوره

خانم شادی گلچین فر: عضو آکادمی بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی / دانشجوی دکتری مدیریت رسانه (در مرحله تز)

 

مخاطبان دوره

·          مدیران عالی و میانی سازمانها

·          کارشناسان ارشد بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی

 

مدت دوره

30 ساعت (6 جلسه)

 

زمان دوره

روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 13

 

تاریخ شروع دوره

26/9/1387

 

محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دوره‌های کوتاه مدت

تلفن تماس: مستقیم 22016670 – 22041083 دورنگار: 22013408

 

جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت کلاس با شماره 22043005 داخلی 404 تماس حاصل فرمایید.



+   عماد عبادی ; ٢:۱۸ ‎ب.ظ ; یکشنبه ۱٩ آبان ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir