دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

پیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر به زبان ساده

_ پیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر به زبان ساده
مولفان: دکتر ایرج سلطانی، مهندس محسن پورسینا
ناشر: انتشارات ارکان دانش
نوبت چاپ: اول، تابستان 86
شمارگان: 1000 نسخه
بها: 2000 تومان
تلفن: 2341339 - 0311

سازمانهای عصر حاضر ناگزیرند برای بقای خود به کیفیت محصولات وخدمات خود توجه نمایند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی خود را راضی و مشتریان جدیدی را جذب و منابع درآمدی خود را تضمین و افزایش دهند.
در یک نگاه کلی، هدف اساسی نظام کیفیت فراگیر، درگیر کردن کلیه کارکنان سازمان برای خوشحال کردن مشتریان ازطریق ارائه محصولات با کیفیت عالی، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش است.
کتاب حاضر به نحوه عملی شدن ایده مذکور پرداخته و براساس تئوری‌های عمل تدوین شده است. به بیان دیگر کتاب، حاصل تجربه اجرا و پیاده سازی نظام کیفیت جامع در یکی از موسسات بزرگ صنعتی است که نظام کیفیت جامع در آن پیاده شده است. بنابراین مطالب ارائه شده از یک طرف از خاستگاه عملی بسیار قوی برخوردار است و ازطرف دیگر براساس تئوری‌های علمی تدوین شده و مزیت آن نیز تلفیق تئوری و عمل و به نتیجه رساندن تئوری و عمل در عرصه‌های سازمانی است.

 

+   عماد عبادی ; ٢:٠۱ ‎ب.ظ ; چهارشنبه ٩ امرداد ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir