دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

عناوین مطالب وبلاگ "دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی"

» چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳۸۸ :: سومین کتاب روابط عمومی ایران
» چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳۸۸ :: چهارشنبه ٢ اردیبهشت ۱۳۸۸
» دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ :: معرفی و نقد کتاب " اصول خبرنگاری مطبوعاتی و پخش"
» یکشنبه ۳٠ فروردین ۱۳۸۸ :: یکشنبه ۳٠ فروردین ۱۳۸۸
» یکشنبه ٢۳ فروردین ۱۳۸۸ :: دانلود کتا ب تبدیل یک مغازه رو ه خریدار از کارگاه تبلیغات نویین
» یکشنبه ٢۳ فروردین ۱۳۸۸ :: دوره تخصصی مهندسی فروش و فروش های حضوری در سازمان مدیریت صنعتی
» یکشنبه ٢۳ فروردین ۱۳۸۸ :: رسانه‌ها و بازنمایی
» پنجشنبه ٢٠ فروردین ۱۳۸۸ :: تفاوت‌های اساسی میان وسایل چاپی و وسایل ارتباط الکترونیکی
» چهارشنبه ۱٩ فروردین ۱۳۸۸ :: رویداداهای کنز لیون
» چهارشنبه ۱٩ فروردین ۱۳۸۸ :: فرایند معماری سازمانی
» دوشنبه ۱٧ فروردین ۱۳۸۸ :: نقد کتاب قبل و بعد از چاپ
» یکشنبه ۱٦ فروردین ۱۳۸۸ :: کتاب دوم از جموعه راهکارهای کرارگاه تبلیغات نوئین "بهینه سازی در هزینه های تولید
» سه‌شنبه ٢٧ اسفند ۱۳۸٧ :: نوروز 88 مبارک
» جمعه ٢۳ اسفند ۱۳۸٧ :: نوروز 88 مبارک
» پنجشنبه ۱٥ اسفند ۱۳۸٧ :: کتاب تبلیغات سیاسی (با رویکرد به فنون تبلیغات) تألیف دکتر حسن سبیلان اردستانی من
» چهارشنبه ٢۳ بهمن ۱۳۸٧ :: دانلود کتاب "5 راهکارعملی در رویاروی با بحران های مالی" از کارگاه تبلیغات نوئین
» شنبه ۱٢ بهمن ۱۳۸٧ :: اهداف تبلیغات
» چهارشنبه ٢ بهمن ۱۳۸٧ :: روابط عمومی ۲
» شنبه ۳٠ آذر ۱۳۸٧ :: نقد کتاب بازاریابی شبکه ای
» پنجشنبه ٢۱ آذر ۱۳۸٧ :: بازآفرینی دولت در عصر اطلاعات
» چهارشنبه ٢٠ آذر ۱۳۸٧ :: طراحی آمیزه بازاریابی پرویز درگی
» سه‌شنبه ۱٩ آذر ۱۳۸٧ :: بازار گرم تبلیغات و بازاریابی در افغانستان
» شنبه ٢ آذر ۱۳۸٧ :: معرفی کتاب:مسئولیت مدنی روزنامه‌نگاران
» سه‌شنبه ٢۱ آبان ۱۳۸٧ :: معرفی کتاب "درک فرهنگ مادی" تاریخ انتشار: 2007
» یکشنبه ۱٩ آبان ۱۳۸٧ :: اولین دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند در سازمان مدیریت صنعتی
» یکشنبه ۱٩ آبان ۱۳۸٧ :: اولین دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند در سازمان مدیریت صنعتی
» دوشنبه ٢٢ مهر ۱۳۸٧ :: اصول مخاطب شناسی تبلیغی
» پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸٧ :: معرفی کتاب بازاریابی و فروش تلفنی
» سه‌شنبه ٩ مهر ۱۳۸٧ :: مبانی جامع و پیشرفته مدیریت تولید و عملیات در سازمانهای تولیدی و خدماتی (دوره چه
» شنبه ٦ مهر ۱۳۸٧ :: عنوان کتاب: چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
» پنجشنبه ٢۸ شهریور ۱۳۸٧ :: کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور
» سه‌شنبه ۱٢ شهریور ۱۳۸٧ :: کتاب :در اندیشه تحول
» یکشنبه ۱٠ شهریور ۱۳۸٧ :: سبک‌های تبلیغاتی
» سه‌شنبه ٢٩ امرداد ۱۳۸٧ :: نقد کتاب مردم شناسی تبلیغات
» یکشنبه ٢٠ امرداد ۱۳۸٧ :: بازاریابی و تبلیغات پارتیزانی
» یکشنبه ٢٠ امرداد ۱۳۸٧ :: بازاریابی و تبلیغات پارتیزانی
» یکشنبه ٢٠ امرداد ۱۳۸٧ :: 100 سال تبلیغات کوکاکولا / دکتر جان استیپ پنبرتون – بنیانگذار کوکاکولا
» شنبه ۱٢ امرداد ۱۳۸٧ :: روان شناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده): آنچه عمل می کند، آنچه
» چهارشنبه ٩ امرداد ۱۳۸٧ :: پیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر به زبان ساده
» چهارشنبه ۱٩ تیر ۱۳۸٧ :: کتاب : جنگ روانی
» چهارشنبه ۱٢ تیر ۱۳۸٧ :: مدیریت و تبلیغات اثربخش
» چهارشنبه ۱٢ تیر ۱۳۸٧ :: نکات انتخاب آژانس تبلیغاتی
» چهارشنبه ٢٢ خرداد ۱۳۸٧ :: _ فلسفه نام‌های تجاری
» چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸٧ :: چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟
» شنبه ٧ اردیبهشت ۱۳۸٧ :: معرفی کتاب راهبردهای مدیریت :
» یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸٧ :: یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸٧
» شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸٧ :: معرفی و خلاصه کتاب "مدیریت استراتژیک در رسانه- از تئوری تا اجرا"، تاریخ انتشار :
» سه‌شنبه ٢٠ فروردین ۱۳۸٧ :: معانی و مبانی تبلیغات6
» سه‌شنبه ٢٠ فروردین ۱۳۸٧ :: ده روش موفق برای طراحی موفق آرم تجاری به قلم "دین هرمان"
» جمعه ٩ فروردین ۱۳۸٧ :: فلسفه های سه گانه تغییر سازمانی
» شنبه ٢٧ بهمن ۱۳۸٦ :: کتاب : اقناع و تبلیغ کتاب "اقناع و تبلیغ: جامعه شناسی و فنون"
» جمعه ۱٢ امرداد ۱۳۸٦ :: _ کارآفرینی: شانس یا هوش؟
» سه‌شنبه ۱٢ تیر ۱۳۸٦ :: سازمانهای کارآفرین ایرانی حوزه IT در تهران (بررسی وضع موجود و شناسایی محدودیتها
» چهارشنبه ۱٢ اردیبهشت ۱۳۸٦ :: تبلیغات در رسانه‌های ارتباط جمعی



design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir