دانلود ومعرفی کتابهای تبلیغات و روابط عمومی

کتاب در زمینه تبلیغات به نسبت عمر بلند این صنعت در کشورمان اندک چاژ شده ونبود مرجعی در زمینه معرفی کتاب به وضوح به چشم می خورد این بلاگ تلاش بنده در جهت معرفی کتا بهای و فعالان این عرصه است

کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور

قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور

 

کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور

 

بر اساس بررسی های به عمل آمده عده ای به خاطر نا آگاهی از قوانین و مقررات تخلفاتی را مرتکب می شوند و برخی نیز به دلیل ناآشنایی از حقوق خود فریب می خورند . اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آنکه طی سالهای گذشته تلاش های مجدانه ای در تنظیم و تدوین مقررات و ابلاغ آنها و تنویر افکار عمومی به کار برده است اما برای تکمیل این تلاش ها تصمیم مسئولان این اداره کل بر این شد که کلیه قوانین و مقررات لازم الرعایه در خصوص تبلیغات بازرگانی را در مجموعه ای گردآوری کنند تا ضمن آنکه راهنمای اداره کنندگان کانونهای آگهی و تبلیغاتی و رسانه ها باشد بلکه به افراد دیگری نیز که علاقمند به آگاهی از حقوق خود هستند یاری رساند مضافاً این که حد و حصر این حوزه را مشخص کند تا بر همه پویندگان این عرصه چهارچوب مسیر و حرکت روشن باشد . (نقل از مقدمه کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور) 

این کتاب در مهر 1382 توسط اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 5000 نسخه منتشر شد . تهیه و تنظیم کتاب را ایرج قره داغی انجام داده است .فهرست کتاب چنین است ...

 

معرفی کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور

 

کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور

 

بر اساس بررسی های به عمل آمده عده ای به خاطر نا آگاهی از قوانین و مقررات تخلفاتی را مرتکب می شوند و برخی نیز به دلیل ناآشنایی از حقوق خود فریب می خورند . اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آنکه طی سالهای گذشته تلاش های مجدانه ای در تنظیم و تدوین مقررات و ابلاغ آنها و تنویر افکار عمومی به کار برده است اما برای تکمیل این تلاش ها تصمیم مسئولان این اداره کل بر این شد که کلیه قوانین و مقررات لازم الرعایه در خصوص تبلیغات بازرگانی را در مجموعه ای گردآوری کنند تا ضمن آنکه راهنمای اداره کنندگان کانونهای آگهی و تبلیغاتی و رسانه ها باشد بلکه به افراد دیگری نیز که علاقمند به آگاهی از حقوق خود هستند یاری رساند مضافاً این که حد و حصر این حوزه را مشخص کند تا بر همه پویندگان این عرصه چهارچوب مسیر و حرکت روشن باشد . (نقل از مقدمه کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور) 

این کتاب در مهر 1382 توسط اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 5000 نسخه منتشر شد . تهیه و تنظیم کتاب را ایرج قره داغی انجام داده است .

 

فهرست کتاب چنین است :

فصل اول :اصولی از قانون اساسی ، بخش هایی از قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قانون تبلیغات 

- اصولی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
-
قانون اهداف و وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی
-
آئین نامه تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی
-
ماده 19 قانون مطبوعات
 

فصل دوم: دستورالعمل های مصوب کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور در خصوص تبلیغات 

- دستور العمل اجرایی مصوب جلسه پانزدهم کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور
-
مصوبه جلسه بیستم کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی
-
شرایط ایجاد نمایندگی و شعب کانون های آگهی و تبلیغاتی
-
دستورالعمل اجرایی تابلوهای سردر مغازه ها مصوب جلسه بیست و هشتم کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور
-
دستورالعمل اجرایی نحوه انتشار آگهی نامه مصوب جلسه بیست و نهم کمیته مرکزی سازمانهای تبلیغاتی کشور 


فصل سوم:  قوانین و مقررات مربوط به نحوه تبلیغ مؤسسات و واحدهای آموزشی ، تحقیقاتی ، فرهنگی و هنری 

- قانون تعطیل مؤسسات و واحدهای آموزشی ، تحقیقاتی ، فرهنگی و هنری که بدون اخذ مجوز قانونی دایر شده و می شود
-
آئین نامه اجرایی قانون تعطیل مؤسسات و واحدهای آموزشی ، تحقیقاتی ، فرهنگی و هنری که بدون اخذ مجوز قانونی دایر شده و می شود
-
حکم شعبه 21 دادگاه عمومی تهران مبنی بر منع تبلیغ مؤسسات آموزشی ، تحقیقاتی ، فرهنگی و هنری فاقد مجوز
-
مصوبه جلسات 483 و 513 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص آموزش های آزاد
-
مصوبه جلسه 477 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص آموزشگاه های آزاد هنری
-
آئین نامه اجرایی ضوابط برگزاری مسابقات دینی ، فرهنگی و هنری مصوب جلسه 374 شورای عالی انقلاب فرهنگی
 

فصل چهارم: قوانین و مقررات مربوط به منع بکارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه
-
قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه
-
آئین نامه اجرایی قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه
 

فصل پنجم: مقررات مربوط به نحوه درج آگهی های پیش فروش مسکن
-
آئین نامه اجرایی قانون حمایت از پیش خریداران واحدهای مسکونی ، مصوبه هیأت محترم وزیران
-
اصلاحیه دستورالعمل موضوع ماده 8 آئین نامه اجرایی قانون حمایت از پیش خریداران واحدهای مسکونی
 

فصل ششم: قوانین و مقررات مربوط به تبلیغ دستگاه های فلز یاب
-
قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت ، خرید و فروش ، نگهداری ، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلز یاب
-
آئین نامه اجرایی قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت ، خرید و فروش ، نگهداری ، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلز یاب، مصوبه هیأت محترم وزیران
 

فصل هفتم: خشنامه ها و ضمائم
-
بخشنامه ها
-
راهنمای تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی
-
نمونه تقاضانامه

+   عماد عبادی ; ۱:۳٥ ‎ب.ظ ; پنجشنبه ٢۸ شهریور ۱۳۸٧

کتاب :در اندیشه تحول

معرفی کتاب

_ در اندیشه تحول
نویسنده: جان ماکسول
مترجم: فضل‌ا.. امینی
ناشر: فرا
نوبت چاپ: اول، تابستان 86
شمارگان: 3000 نسخه
بها: 4900 تومان
تلفن: 88880700

نویسنده این بار به جای رهنموددادن برای رهبری سازمانها در «رهبری اندیشه خود» قلم زده است.
در کتاب حاضر نویسنده تلاش می کند تا با ارائه تجربیات افراد موفق و بزرگان تاریخ، چگونگی اندیشیدن موثر را به خواننده نشان دهد. وی خواننده را برمی‌انگیزاند تابااستقبال از افکار نو، قیدوبندهای خود نهاده را از دست وپای اندیشه بردارد.
نویسنده در کتاب تاکید می‌کند که لازمه تحول، درافتادن با «وضع موجود» است و موفقیت بزرگان را در این فکر می‌داند که وضع موجود را برنمی‌تابند و همواره در پی گمشده خود، و در مسیر تحول جوینده‌اند.
جان ماکسول نیز تلاش کرده است که یازده هنر فکری مردان موفق را با زبانی شیوا در کتاب بیان کند.

 

+   عماد عبادی ; ۱:٤۳ ‎ب.ظ ; سه‌شنبه ۱٢ شهریور ۱۳۸٧

سبک‌های تبلیغاتی

_ سبک‌های تبلیغاتی
مولفان: دکتر محمود محمدیان و علی خویه
ناشر: موسسه خدمات فرهنگی رسا
نوبت چاپ: اول، 1386
شمارگان: 2200 نسخه
بها: 2750 تومان
تلفن: 66405034

زمانی یک تبلیغ، موفق و موثر پابه عرصه وجود می گذارد که متخصصانی از حوزه های بازاریابی، هنر، ادبیات، جامعه شناسی، روان‌شناسی، فلسفه و مدیریت بتوانند با یکپارچه کردن دانش یکدیگر، یک اثر تبلیغی با ارزش و ماندگار ارائه دهند.
کتاب حاضر شامل سه بخش اصلی است. در بخش نخست مؤلفان سعی کرده اند به صورت بسیار مختصر، جایگاه تبلیغات در بازاریابی، محتوای تبلیغات، ارتباط آن با هنر و تبلیغات بازرگانی در مدرنیته بحث کنند. در بخش دوم که بخش مهم کتاب محسوب می شود، سعی شده است باتوجه به سبک‌های هنری، ادبی و فلسفی، برگردان و نگاهی جدید، برای سبک‌های تبلیغاتی ارائه شود. سرانجام در بخش نهایی کتاب، تبلیغات مدرن و پست‌مدرن تاحدودی تشریح شده است. به این ترتیب دست‌اندرکاران تبلیغات و بازاریابی می توانند با آگاهی بیشتر، سبکی مناسب و یا ترکیبی از سبک‌ها را در آثار تبلیغاتی، انتخاب و به کار گیرند.

+   عماد عبادی ; ۱:٥٦ ‎ب.ظ ; یکشنبه ۱٠ شهریور ۱۳۸٧

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir